Pavel pavelsotolar

Oblíbené

29 oblíbených alb 24 oblíbenců

rehaak
Ve dnech 11.-14. 7. 2019 se konal v Klatovech již 26. ročník Mezinárodního folklorního festivalu.
Poněkud objemnější album přináší fotky a videa z vystoupení souborů i momentky z okolí.
  • minulý týden
Choteč - Chýnice - Tachlovice - Nučice - Úhonice

Údolí Radotínského potoka lze označit za údolí krásných mlýnů. Na pouhých 22 kilometrech od pramene k ústí se jich tu uživilo v různých dobách dvaadvacet. Všechny mlýny byly postaveny proto, aby semlely obilí, které sedláci vypěstovali na úrodných polích nad údolím Radotínského potoka.
  • minulý čtvrtek
  • 7.7.2019
tatranec
Pokračovanie fotoalbumu v druhom polroku...
  • duben až červenec
michnov
Zde Vám nabízím cestu naším zeleným zlatem až na zámek Stekník - ty chmelnice patří Výzkumnému ústavu chmelařskému - neboli Chmelařskému institutu - a jsou to chmelnice kde se pěstují nové mateční rostliny nových chmelů - s těch novějších jmenujme Kazbek nebo Saaz - procházel jsem v úterý 9.7.2019
2 komentáře
  • minulé úterý
audas
  • 5.7.2019
rehaak
Vernisáž výstavy o díle choltického rodáka, malíře Josefa Vojtěcha Hellicha, 6.7.2019.
Prohlídka unikátní zámecké kaple a části interiérů.
  • červen 2017 až červenec 2019
3 komentáře
  • 5.7.2019
2 komentáře
  • 3.7.2019
  • 3.7.2019
miici
Dnešní návštěva monstra v oblacích v Dolní Moravě. Ráno online kamera hlásila počasí nicmoc, ale rozkaz zněl: jedeme na výlet !!!
  • minulé pondělí
rehaak
Oslava 150. výročí otevření evangelického kostela v Čáslavi, 7.7.2019.
  • březen 2009 až červenec 2019
  • 2020
audas
  • letos v červenci
palko1963
Posledním navštíveným pohoří na našem vandru po polských horách jsou Pieniny. Leží již na hranicích se Slovenskem a jejich nejvyšším vrcholem je Wysoká (Vysoké skalky) s výškou 1050 m.n.m. Pokračujeme tedy ze Sadeckých Beskyd přes sedlo Rozdiel a vystupujeme na Wysokou, čtvrtou korunku polských hor na tomto treku. Protože se schyluje k bouřce, ubytujeme se na chatě Pod Dubraszka a ráno pokračujeme do prielomu Dunajca a dále do Črveného Kláštera. V kempu dunajec postavíme stany a druhý den ráno se vydáme na Tři Koruny a Sokolicu. Večer se vracíme zpět do kempu a ráno vyrážíme k domovu. Bylo to moc hezké toulání po krásných horách polských Beskyd.....
  • červen až červenec
palko1963
Třetí pohoří, které na tomto treku navštívíme, jsou Sadecké Beskydy (Beskid Sądecki) s nejvyšší horou Radziejowa (1.266 m). Putování začínáme po obědě z městečka Krošcienko nad Dunajcem. Večer se ubytujeme v schtonisku Na Przehybie a ráno pokračujeme přes Radziejowu do sedla Rozdiel, které odděluje Sadecké Beskydy od Malých Pienin a kde ukončím toto album (ne naše putování)....
kladivovi
* Červen fotodeník *
kamila1947
Trasa : Studená Loučka maková pole - Police smírčí kámen - Bezděkov levandulová farma - Rohelská bouda Lichtenštejnský kámen - Třemešek pivovar-zámeček - vyhlídka Mrtvý muž nad Mladoňovem
  • 29.6.2019
kolivoska
Kategorie: dokumenty
  • 28.6.2019
palko1963
Náš vandr po polských horách pokračuje v pohoří Beskid Wyspowy ( česky Ostrovní Beskydy). Po svačince u obchůdku v osadě Rzieki se vydáváme do dlouhého a nekonečného kopce. Na konci cesty je vrchol Mogelica s výškou 1170 m.n.m.Jde o nejvyšší vrchol Ostrovních Beskyd a tím pádem i o další Korunku. Noc strávíme na louce pod vrcholem a ráno se přesuneme do osady Szczawa, kde se rozloučíme s tímto hezkým pohořím. Po přesunu autobusem se dostaneme na začátek další etapy, ale to zase příště....
horochodec
Plitivická jezera jsou jednou z nejkrásnějších krajinných scenerií Evropy. Leží v Chorvatsku na okraji pohoří Malá Kapela a Plješovica. Díky své poloze blízko trasy vedoucí k Jadranu je tato přírodní památka UNESCO významným turistickým cílem.
Tvoří je soustava 16 jezer spojenými peřejemi a vodopády.
Fotografie byly pořízeny 18.06.2019.
  • 18.6.2019
palko1963
Jako každý rok v červnu vyrážíme s kamarády na pár dní do hor. Letos je naším cílem pásmo Beskyd severně od Tater a dosažení nejvyšších vrcholů čtyř horských celků, tzv Korunek polských hor. První na řadě je málo známé, ale krásné, pohoří Gorce s nejvyšší horou Turbacz 1310m.n.m. Z domova jedeme vlakem do Popradu a pak autobesem do Nového Targu. Odpoledne za parného počasí vyrážíme do hor. Večer vystupujeme na Turbacz a pak přespíme na chatě (schronisku) Pod Turbaczem. Druhý den pak pokračujeme přes Gorc do Rzeki, která je na rozhraní pohoří Gorce a Ostrovní Beskydy (Beskid Wyspowy). A pak dál, ale to až příště... Hezký článek o tomto pohoří jsem našel na netu zde: https://www.idnes.cz/cestovani/kolem-sveta/gorce-a-polske-karpaty.A130731_163106_kolem-sveta_tom